9 Nisan 2014 Çarşamba

Kalk Gız Çay Koy


Yüzyüzeyken Konuşuruz Ateş Edecek Misin
"Yarın sabah geri gelmiyecek misin?"

        İlk türkçe şarkımızı da paylaşalım şükela olsun :D Yani söylerini dinleyince kendinizi absürtlük denizinde yüzerken bacağına buldozer sürtmüş, ve bunun sonucunda elinizin maviye boyandığını düşündüğünüz anda aslında gözünüze tam göz gözbebeğinin olduğu yere yarı saydam mavi bir noylon parçasının yapış olduğunu farkedermiş gibi hissedeceksiniz, bana aynen öyle oldu!!! Sabah kalktığımdan beri neurokimya çalışıyorum ve anca yarıladım o yüzden beynimde action potentialların açtığı yolladı kapadığı synapse channel ne varsa hepsine sonsuz tişikkür sunuyorum. Sanırım artık başka bir ders çalaşayım ya hep neurokimya mı çalışılır haa soruyorum sizee!! Neyse çok yorgun oluyorum hayvan gibi çalışmaktan heralde ama güzeldir güzeldir mazoşik acılar birbirini hacılar;)
        Ben mi kalkayım yoksa çayı sen mi demlicen, rahatsız ediyom ama çiçeğe su verdin mi? felan ne biçim ilişkidir onu anlamadım, bu kadar pembe hayat varsa lütfen beni arayın ben çiçeklerinizi sularım ve rahatsız edin yani sorun olmaz:p
        İlginç bir rüya ile başladım güne, bu hani insanlar uğurlanırken el sallanır su dökülür ya işte tam anlamıyla varoluş sebebim oydu rüyamda. Böyle insanları uğurlamakla kalmıyorum böyle 4 yol kesimlerinde felan sapıklarcalarına el sağlamak için bekliyordum tanıdığım insanlar geçer diye. Doğaçlama tiyatroyu da özlemişim yalnız böyle grubun yeni üyeleri internetten reytingsiz.com gibi bir siteden sözde kaydedilmiş grubun eski provalarını izliyorlardı, oha artık provaları kaydetmekle kalmamışız internete bile koymuşuz hee oldu. Bunlar hep amerikanın olayı provalarımızı uyduyla kaydetmiş olmaları gerek. Tabi bu insan uğurlamak önemli bir olay olduğu için ilkokuldan beri bu eğitimi alıyorum heralde ve hala ilkokula gidiyordum, okulun müdürü zıpır çocukları Andımız ,İstiklal Marşı gibi olaylarda sessiz durmaların sağlamak için beni kullanıyordu. Yalnız o kadar eleştirilebilen bir otoriteyi ben bile görmedim. Şöyle oluyor çocuklara dikkat sıraya geç diyorum ve böyle sıra oluyorlar, ama bir anda sonra aralarından böyle hiç iyi emir vermiyorsun gibi tepkiler alıyorum.
        Neyse rüyamın dandirik olduğuna karar kıldım hiç bir alakası yok yani olayların ama sebebinin uyumadan önce gördüğüm şu resimle alakalı olduğunu düşünüyorum, bence iyi bir alıntı.
        Neyse ben tekrar çalışmaya devam kendinize iyi bakın Jimmyler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder