7 Nisan 2014 Pazartesi

Küçük Yeşil Arabalar


Little Green Cars - The John Wayne
"It is easy to fall in love with you"

        Grubumuzun adı çok tatlı şimdi herkes şöyle bir bunu itiraf etsin, zaten irish bir grup olduğundan yeşil yani... Ben grubum böyle koro halinde şarkı söylemesini sevdim, hele böyle topluca AAAAaaaaa UUUUhhuuu yapıyorlar ya işte o an beni  benden toptan fiyatına perakende bir şekilde alıyor, helal olsun, maşallah. Genellikle çok pahalıyımdır da ondan dedim ;)
        
Grubu kolay tanımak için klipten vesikalık foto çıkardım sizler için, Baykuş kafasını çevirdiği için arka plan beyaz olsada vize işlemlerinde kullanamaz ama ÇIKINTI nolcak...
   

        Klibin bir konusu yok açıkçası onu sizde anlamışsınız, konusu olsa bu adamlar kameraya dik dik bakıp klipten o kadar zaman çalmazlardı, hayatın zorlukları bir kere daha bütün çarpıcılığıyla karşımızdaaa AAAAAaaaaaa   UUUUUuhuuuuuu :D Her ne kadar klibin konusu olmasa da ara ara çarğıcı kesitler sunulmuş hala sebebini anlamlandıramdığım çekiç yalayan Miley Cyrus'u anımsatan ağız parmaklatarak pasta yediren sevgili klipteki en sevdiğim bölüm resmen Oha felan oldum yani ama hemen oha felan olmamak lazım , yani en azından burada pasta yediriyor..
        İtiraf edeyim klipte bu kadar malzeme olduğunu bilseydim başka şarkı seçerdim ama şarkı güzel o zaman dikenine katlanacağız bol bol foto koyup sizleri mutlu kılmayı amaçlıyorum ;) En az sizin kadar harikayım, ben çok harika olduğuma göre siz bayağı bir harika olmalısınız(okuyucu egosu tatmin edildi ✔)

Öncelikle zorla bir ilişki yürümez eğer yolda yürürken felan sırf elinizi tutsun diye sevgilinizle elinizi bu şekilde bağlıyorsanız lütfen bu kilibi izledikten sonra ilişkinizi tekrar gözden geçirmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Hani anlamadığım neden şarkıda  "Seninle aşık olmak kolay" felan gibi şeyler söylüyor, bence bu klibi yöneten adamda hafif bir sorun var ama neyse daha yeni başladık hemen laf etmeyeyim her insan hata yapar ;) Yani belki grubumuz fazla sadisttir, zorla yönetmeni kötü klip çekmeye ikna etmiştir, olamaz mı? OLABİLİR!! BİZ ELLE YAZILMIŞ ŞARKI SÖZLERİNE KAĞITTAN OKUYARAK ŞARKI SÖYLÜYEN AJDARLI ŞAHDAMAR KLİPLERİ DE İZLEDİK, biraz abarttım ama abartmak güzeldir hem de en az Ancelina Joli kadar. 


        Klibi izlerken bu kareden şunu anlamaya başlıyoruz, bu ilişkide kadın birey sadist görevini üstlenmiş yukarıdaki elleri bağlayan bireyde kadın olmalı çünkü erkek biraz bıraksan kaçcak pozisyonunda. Sexist felan değilim ama biri kadın diğeri de erkek 7 nota var kaç farklı şekilde anlatabilirim?Sevgilisini traş eden kadın modeli kulağa romantik gelebilir ama erkek bireyin kendini kurbanlık koyun gibi hissetiğini hepimiz adamın gözlerinden okuyabiliyorsak burda bir sorun var demektir ve biri buna dur demeli, Ha bir de kamereman abi lütfen yani hani bize zaten anlamsız video kesitleri sunuyorsun bari tamamını düzgünce görelim resmen ayna ayrılmasını kadraja almış, ayıptır ya sonra nerde eski rönesanslar, daha sizin oralara gelmemiş heralde İtalya çok mu uzak? 


 Sonra ben sexist oluyorum, sadist kadınımızın bu elindeki silahla ne olduğu belirsiz Alice Harikalar Diyari vari kocaman otları arka plana alarak verdiği poza ne demeli? Ben o yaprakları asma yaprağına benzettim, ve eminim bunda çekirdeksiz üzümleriyle nam salmış Sarıgöl'de büyümemle alakası yoktur, Zaten direk arka plana asma yaprakları koydum rengide tutsaydı kesin anlayamazdınız ama neyse, burada okuyucuya şeffaf bir politika ile yazı yazıyorum o yüzden bunları sizden saklayamam, bu şekilde yazı yazmanın hazzını köpüklü kahveyle bile ANLAYAMAZSINIZ!! 

        Ve tabiki kaçınılmaz son deparlar atarak UÇARAK kaçan erkek bireyimiz alışılmışın dışında bir zeka varlığı gösterek klibimizin bitmesini sağlıyor çok teşekkürler, Bu gün öyle yemekli memekli bir öneri veremeyeceğim buzdalabında yemeklerim var onları ısıtıp yicem, ha gerçi yeni barbağa yemek koyup yemeye başladım aldında bir bardak tabağa göre az yemek alıyor ve "ikinci bardağı" almaya üşendiğiniz için daha az yemekle doyuyorsunuz ;) Öptüm Jimmycimler, takın sepeti kolunuza herkesin kendi yolu var çek git UZA ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder