8 Nisan 2014 Salı

Git Galan


Mind Gap - Once You leave
"Far From Home"


        Öncelikle blogumuzu ta elin Amerika'larından, Almanya'larından hatta Pakistan'ından okuyan okuyucalarımıza selamlar ;) Bizi sizler yarattınız, gerçi umarım öyle linki tıklayıp gelmemişsinizdir yaa öyleyse valla söyleyin bari de öyle kendimi kandırmayayım : D
        Bugün için seçtiğimiz parçamız bir karavan konsepti ile çekilmiz videosuyla karşımızda, kendisi bir klip değildir sanırım bu karavanın içinde çekilmiş bayağı bir grup dinlemiştim zamanında ama bu sanırım içlerinden en şükela bulduğum;) O yüzdendir ki şu an sizlere sunuyorum. Farkettiniz mi bilmiyorum ama karavanı bir GİTAR kullanıyor :p
        Laf etcek olsam grup üyelerinin rüküş giyiniş tarzlarına laf ederdim hele o arkada giter çalan elemanın boynuna doladığı o morlu atkı ne ya arkadaş, ama bu gün pek yazacak bir şey bulamadım;( o yüzden kısa kes patates yapıyorum ilerde belki edit yaparım eklemek için, ama hiç sanmıyorum.
        Bu hafta sınav çalışmam lazım o yüzden yazı yazamaya bilirim ama parça paylaşacağım değerli okuyucular lütfen ağlamayın, sonra tusunami oluyor ben de üzülüyorummm..
        Yalnız hayatımde ilk defa buzluğa çorba attım, allahın çorbası neden buzluğa atılır demeyin, şansınızı deneyin. Yazık ya resmen yazık, buraya yazayım da içimden çıksın, ANATOMY DEPARTMANI VERDİĞİN BÜTÜN DERSLERDEN TEKER TEKER NEFRET EDİYORUM, ama nefret ettiğim kadar hepsini vericem ki kurtulayım senden.... Gücü içimde hissiyorum ;D Yalnız harbi ya ne bitmez çilesin yaa, hani anlattığınız derste ders olsa, kadavra olmasa harbi kitap ile mezun olacağım... Herşey bir yana zaten olay mezun olmak felan değil olay öğrenebildiğin kadarını öğrenmek. Bugün hafif içim bayıldı duş alayım dedim ve küvete lipton çay fırlattım denemek için, Hani süt banyasunun çay banyosu versiyonu gerçi poşetler parçalanınca biraz saçlarımdan çay ayıklamak zor oldu ama çaydır iyidir iyidir :D
        Öptüm bye Jimmy ;)
        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder