6 Nisan 2014 Pazar

Patenli Sütçü


Lilly Wood And The Prick-Middle Of The Night

"You Got to Do It!!"

 
    Şu sıralarda yeni bulduğum parça. Klipte ise aşk, sevhet, ihtiras, ihtisas, mıntıka, yalan ama en önemlisi o hain öc alma isteği var. Bence klibi bir kere izleyin, herkesin o 25 yaşlarındaki insanların "haydi sallayalım dünyayı" tadındaki dansları izlemeye hakkı var diye düşünüyorum, hani böyle bir dans yok resmen gördükleri bütün dans hareketlerini ardı ardına koyup bunu hep beraber yapalım dans olsun demişler, çok şükela vallah.
       Klibin başında Lilly olduğunu düşündüğümüz bu bu çok ince burunlu güzel kızımız, simitçili oğlumuzu nakavt ediyor, yani çok pis dövüyor anlayacağınız. Eee erkek milleti dediğin bunu ince burun güzelinin yanına bırakır mı? Hayatta olmaz, böyle haydi paten felan kayalım havalına giriyorlar. Bir nevi "Buzda Dans" ama bunun 4 tekerlikli paten ile yapılanı, çok amele dursada bence o patenlerle öyle artistik puanı 6 felan olan hareketler yapmak zor olsa gerek :) Asıl klibin en çarpıcı bölümü İnce Burun ile Simitçi çok artistik bir harekete kalkışıyorlar ama Simitçimiz tutamıyor Lilly'i. Simitçimiz biraz zeki olduğundan hemen olayı bunu öc almak için yaptıma dönüştürüyor , biz de biliyoz tutamadığını ama neyse, ardından yıldızlı yıldızlı UUuuuuUUlar felan gönderdiklerinde birbirlerine anlıyoruz ki bu bir aşk hikayesi.
        Farkında mısınız bilmiyorum ama simit sadece biricik Türkiyemizde olan bir şey gerçi İzmir'de gevrek gibi çeşitleri de var ama burda vurgulamak istediğim nokta bu simitçi diye vurguladığım karakterin aslında ne kadar da içimizden biri olduğu, hani kız ne kadar ince burunlu olursa olsun dans ederken böyle kırosal hareketlerle güzelimizi etkilemeye çalışması felan beni benden aldı. Hani şık kıyafetlerle simit satarken abi gel klipte bir oyna arada da UUUuuuUUU de demişler gibi duruyor. Hele klibin sonunda yumruklar fırlatırlarken birbirlerine, "kavga ilişkinin tuzu biberidir" temalı sarılmaları yok mu, insanın kaynana olup ringe hakem niyetine fırlayası geliyor.

   
     Ben şu an kızın burnunun ne kadar ince olduğu üzerine konuşmak istiyorum, sol taraftaki resimde de gördüğünüz gibi kızımızda durumun farkında o yüzden ağzından nefes almak süretiyle hayatına devam ediyor. Yani burun estetiğine felan lafım yok sadece bana estetik ameliyat sonucu olmuş gibi geldi(aradım ama bulamadım öyle bir kayıt, gerçi estetik ameleyat yaptıran hiç kimse yaptırdım demiyor zaten maksimum nefes yolumda problem vardı ZORUNDA kaldım oluyor adı), konuyu estetik ameliyat için para ve zaman harcamayına getirmek için böyle bir noktaya parmak basmak için uğraşıyorum, parmak demişken o parmaklar ve burun arasındaki ilişkiyi kafanız da canlandırmanızı istiyecem ama bunu lütfen bu nacizane yazımla ilişkilendirmeyin.


      Öptüm Jimmycimler unutmayın burununuz ne kadar ince olursa olsun ağzınız var!!! Ve o buruna rağmen simitçide olsa biri sizi bulacaktır ;) Kıpps Kıpss

      Ha bugün mercimek çorbası yapcaktım üşendim, direk salata yiyeyim dedim. Ama buzdolabında çekirdekli ve ekşi olduğunu düşündüğüm portakallar vardı limon yerine onları sıktım ve sularına limon suyuda katarak fazla miktarda ekşili bir karışım elde ettim, içine birazcıkta naz ekşisi koyunca "güzel bir salata üstüne dök beni tırmala beni çatalla" karışımı elde ettim. Ohh yeah ikinci şükela yazımda da sponsorsuz bir şekilde yazmaya devam ediyorum. Acaba ben de mi wikipedia gibi bak reklam vermiyoz bacım bari bağış yapın felan havalarına mı girsem? Dur ben bunu düşüneyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder