26 Ekim 2014 Pazar

İlginçli Olsun Benim Olsun-UNKOPSEMPTIBIL



Işın Ekin-Born To Die

"I don't know why?"


   
     Ben normalde  "Dana Ney Leyn?" dinlemem, hani seviyorum da kadının sesi çok güzel olduğundan genellikle ninni gibi dinliyorum ve uykumu getiriyor. Eee ders çalışmam gerek uygun kaçmıyor arkadaş. Resmen bir ara mavi kotlarına takılmıştı kafam, günde 6 saat uyuyorsam bir anda 8 saat kadar uyumaya başlamıştım... hani dünyanın sonu değilde final döneminde o kadar uyumak günah yani :D Tanrı bizi affetsin...

    Haklısınız Jimmycimler, aslında biraz konsept dışı oldu ama olsun, konseptin dışkı olmasından iyidir;) Zaten konsep dışkı olsa bir anda "gaita testi" ile başlamam gerekirdi ve yok yok bu konu hakkında konuşmak için biraz fazla erkenci :D UMARIM İLERDE GAITA TESTI YAPMAK ZORUNDA KALMAM!!! Ama düşününce aslında ne de çok gaita testi yapma olasılığımı artırmışım!! Yoooğğğğğğ

   Ya Işın Ekin klip felanda çeksin ya(oha iyi fikir leyn), Tuğçe felan yardım etse bence olur yani aa bak onuda hemen buraya pörtleteyim hafif konseptlenir belki !! Öyle yaparsam konuşcak kesin bir şey bulunur diye düşünüyorum.Işın Ekin (PARLAR, parlar da var arkadaşlar soyadı PARLAR, ama sahne adı gibi onu kullanmıyor :D Bir nevi adını sünnet ettirmiş diyebiliriz) Önce kayıtlarını da dinlemiştim ama neden bilmem bu bana daha hoş geldi, ve itiraf edeyim bayağıda profesyonel duyuluyor. Acaba nasıl kayıt ediyor parçalarını da onuda merak etmiyor değilim. Bol bol dinleyin hatta yorum yapın, paylaşın çünkü kendisi böyle atraksiyonları çok seviyor. Hani şey gibi bebeği olmuşta ona agucuk bugucuk yapıyormuşsunuz gibi. Böyle düşününce, Işın bu aralar biraz fazla mı hamile ne? :D
 
    Hazır konseptimiz taşmışken Tuğçe Özateş adlı arkadaşımız da var mesela ben açıkçası onun sanatlı şeylerini çok seviyorum, yukarı tarafta gördüğünüz videolu şey benim açıkçası gördüğüm en cool mash-up lardan biri. Sanırım Mash-up deniyor böyle şeylere yani namı değer Yama işte. Yama ama bu başka yama haaa ;) Tuğçenin blogu da var onada burdan ulaşırsınız, önceden octopuslu bir şeydi ama artık değişmiş "http://sanatika.tumblr.com/" olmuş. "Değişmek güzeldir,BurgerKing" aradaki bağlantıyı ben bile anlayamıyacağım ama içimden böyle şeyler çıktı. Kesin farketmediniz de ben zorla farkettireyim birisi "Ölcem leyn" şarkısı diğeride "hayatta bir yumak, salla salla vur duvara " videosu tanrım konseptimi bozsam bile bir bütünlük elde ediyorum HARİKA MIYIM NEYİM!!! Harika bir neyim...
    Çürümeli videomuza gelince sakın öyle aaa bu da ne kadar çok tekrar ediyor felan demeyin, ağzınıza gözünüze yumruğu yersiniz, bu video hayata karşı bir eleştiri, bir iç boşalması, bir naber leyn Falaka Malaka  gibi. Hani var ya "Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hoopp or dayım." Bu durumda tabiki dayım yani deme içgüdüsü. Bu arada cidden dayımı çok seviyorum çok cool bir insan bence. Neyse konumuz dayım değil tabi ki de. Video tekrarlı çünkü  HAYATTA TEKRARLI. Burda sanatçının  bu tekrarları aslında ne kadar güzel kullandığını düşünerek oha çok profesyonelmiş hakkaten diyebilirsiniz. Ben bardağın dolu tarafını daha çok seviyorum en azından içebilirsiniz ;) Yeter kestim bitti.
    
    Bakın arkadaşlar ne güzel iki yeni sanatçı ilen tanıştırdım sizleri. Gerçi siz kimsiniz onu da bilmiyom ama olsun, hazır aklımdayken Kazakistan'a burdan selamlar!! Yani diğerlerine de ama Kazakistan çok ilginç geliyor ondan yani. Neyse burda bitirelim sonra görüşürüz ;) Kıpps kıpss
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder